20.5.2019
No items found.

Waters a Business Lease tréningen

A májusi vezetéstechnikai tréningünkön egy olyan partnerünk vett rész - a Waters Kft.-, akinek a kárstatisztikája figyelemreméltóan szép. Elmondható, hogy sokba kerül a cégeknek a kollégák által összetört céges autók javítása, azonban a Watersnél némi kőfelverődéstől és egy koccanástól eltekintve a flottában nem történt komoly káresemény. Ennek ellenére úgy döntöttek, a Driving Camp pálya speciális körülményei között szeretnék tovább mélyíteni vezetési tapasztalatukat.JELENTKEZÉSA Waters több mint 60 éve innovatív tudományos megoldásokkal támogatja gyógyszeripari ügyfeleket a megfelelő szabályozások és minőségi szabványok eléréséhez. A sikerének titka a minőségi termékek mellett a prémium szolgáltatás. Ennek eléréséhez a flottakezelés és lízing területén a Business Lease-t választották.

Autó vezetés tréning

Dedikált Kompakt Vezetéstechnikai Tréning

A Waters csapatának szervezett dedikált tréning a megszokott módon a közös éttermi kávézás után reggel kilenckor indult az elméleti résszel. Itt az alapokat vesszük át – mint a korábbi cikkünkben bemutatott kormányfogás, üléspozíció trükkjei és veszélyei vagy az autó alul- és túlkormányzottsága. Érdemes átgondolni, mit várunk el az kocsitól és saját magunktól a képzésen. Az elméleti szekcióban még szó esik a blokkolásgátlóról és a vezetéstámogató rendszerekről, a helyes guminyomásról is.

Autó vezetéstechnika képzés

A gyakorlati blokk négy modulból áll. Nem szeretnénk minden trükköt elárulni, csak főbb vonalakban meséljük el, mi történik a pályán.KÖRPÁYLA - A körpályán elsősorban az autó alul- és túlkormányzottságáról alkothatunk képet. Magyarul, ha nem jól választjuk meg a sebességet a járműhöz, akkor a letaposott havas pályát imitáló vizes műgyantán pörgünk, mint a ringlispir. Különböző nehézségi szinteken kell végigmenni a sima körbegurulástól a vizes akadályokig. Közben addig növeljük a sebességet, ameddig az autó még kormányozható marad. Minden gyakorlat előtt a csapat összegyűlik a pálya mellett vagy az irányító kabinban, ahol az oktató elmagyarázza a feladatot illetve a gyakorlat elméleti- fizikai-műszaki hátterét. Az autónkban sem maradunk azonban támogatás és figyelem nélkül, walkie-talkie-n keresztül kapjuk az utasításokat, vezetési tanácsokat. Az instruktor felelőssége nagy, de azért marad helye a humornak is egy-egy viccesen megoldott feladatnál.LEJTŐS MODUL - A tökéletes ívet a lejtős modulon lehetett gyakorolni. Itt szintén műgyanta és vizes akadály nehezíti a pályát. A lejtőn a legtöbb résztvevőre jellemző az óvatosság és a visszafogott tempó. Bár ma már az autók ABS és EPS rendszerei támogatnak a korrekcióban, és nem hagyják magára a sofőrt, összességében azonban sok múlik azon, hogy melyik ívet választjuk. Tapasztalatunk alapján itt sokat segíthet a gokartos tapasztalat. A legtöbb partnerünk szerint ez a modul a legnagyobb kihívás a tréning során, ahol az embernek és a járműnek folyamatosan együtt kell dolgoznia, hogy megszülessen a jó megoldás, és ne orral hátrafelé végezzünk a pálya végén.VÉSZ- ÉS CÉLFÉKEZÉS - A vész- és célfékezés kevésbé dinamikus feladat, viszont nagy koncentrációt igényel. Ki kell pontosan számolnunk, melyik pillanatban, milyen távolságnál rúgjunk bele a fékbe, hogy az akadály előtt álljunk meg, és ne gázoljuk „halálra”. Jellemzően a nők óvatosabbak, méterekkel a bója előtt lefékeznek, míg a férfiak „bátran” elütik a képzeletbeli gyalogost. Itt a leggyakoribb hiba, hogy nem fékezünk elég intenzíven. Az autót ugyan igénybe veszi, de itt bátran kipróbálhatjuk, mi történik vészfékezéskor. Hadd villogjanak a féklámpák!RÁNTÓPAD - A negyedik modul a rántópad. (A modulok sorrendjét az oktató határozza meg.) Egyöntetű vélemény, hogy a tréning a legizgalmasabb része, amikor az autót kirántják a kezünk közül. Itt a legfontosabb feladatunk, hogy megfelelő sebességgel hajtsunk fel a padra, hogy aktiváljuk a rántást. Utána jöhet a pörgés – forgás és vad kormány tekerés. Amikor pár körön túl vagyunk és eltölt minket a profi vezetési tudásunk biztos tudata, akkor lép közbe az oktató izgalmasabbá téve a feladatot. Egyszerűen átállítja a rántást, másik oldalra tör ki az autó, és piruettező autónk mosolyt csal csapatunk arcára. Itt nyilvánvalóvá válik, hogy bizonyos határokon túl az autó nem oldja meg helyettünk a helyzeteket. A vezetési technikán nagyon sok múlik, a tökéletes finomhangolás a driver feladata.

Autó vezetéstechnikai képzés

MIÉRT ÉRDEMES ELJÖNNI VEZETÉSI TRÉNINGRE?

Ha Ön ül a céges autó volánja mögött…1. Kipróbálhatja mire képes az autója. Milyen gyorsan áll meg vészfékezésnél. Extrém körülmények között hogyan veszik át az uralmat a vezetéstechnikai rendszerek (ABS, ESP).2. Fejlődés…A Business Lease lehetőséget kínál, hogy Közép-Európa legnagyobb tesztpályáján kipróbálhassa saját vezetési képességeit: Milyen gyorsan tudja megállítani az autót ellenkormányzással. Időben és elég intenzíven képes-e fékezni a bója előtt…Ha Ön csapatot vezet vagy céges autó flottát kezel …3. Vigye el kollégáit egy hasznos csapatépítő programra. Felmérheti beosztottjai vezetési képességeit. Hogyan kezelik a lízingelt vagy saját céges autó nyújtotta lehetőségeket és korlátokat. Szervezzen Ön is dedikált csapatépítő napot a Business Lease Kompakt Vezetéstechnikai tréningen.4. Segítünk csökkenteni a cégautó üzembentartási díjait és javítani a cég eredményességét. Segítünk, hogy az autóvezetői hosszú távon balesetmentesen végezzék munkájukat, legyen az szervizautó vagy manager autó. Rendszeres képzéssel szinten tarthatja a lízingelt / saját autók biztosítási valamint a szerviz díjait. Emellett javíthatja a munkatársak vezetéstechnikáját és vészhelyzetkezelését.ÉRDEKEL A TRÉNINGJELENTKEZEMOLVASNÉK MÉG RÓLA

Felvesszük önnel a kapcsolatot

Adja meg elérhetőségét, visszahívjuk
Köszönjük megkeresését. Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
Oops! Something went wrong while submitting the form.