Pótkerékkel
Defekt esetén amennyiben rendelkezésre áll a kocsiban a pótkerék és át tudják szerelni, a gépkocsi tovább közlekedhet. A pótkerék átszerelését követő lehető legrövidebb időn belül szükséges felkeresni a szerződött gumispartnert, hogy mielőbb kijavíthassák / pótolhassák a sérült abroncsot. Pótlás esetén a sérült mintázatnak megfelelő abroncs beszerezhetősége befolyásolja a javítási időt.
Pótkerék nélkül
Ha nincs pótkerék az Assistance hívható 0-24 órában a +36 1 886 9288-as telefonszámon. Az Assistance beszállítja a járművet a megfelelő szervizbe és csereautót biztosít.
A pótkerék állapotát, mint minden abroncsét a szezonális gumicserék alkalmával érdemes ellenőriztetni szakemberrel, illetve a keréknyomást az előírt értekre beállítani.
Kárrendezés
A kár akkor rendezhető casco biztosítás terhére, ha a javítás költsége meghaladja az önrészt. Ez általában akkor fordul elő, ha a gumiabroncson kívül sérül pl. a felni is, vagy a futómű. (A biztosító csak a sérült alkatrészek cseréjét téríti. Ha párban kell cserélni az abroncsokat, csak a sérültet téríti).
A casco kárbejelentési kötelezettség (48 óra) és kárügyintézés ebben az esetben is a casco biztosítási feltételek szerint történhet. Csatolom a leírást.
Kárbejelentés esetén call centerünkhöz fordulhatnak.
Kátyúkár esetén a Magyar Közútnak is lehetőségük van bejelenteni a káreseményt a honlapjukon található leírás alapján.
Gyakori kérdések Defekt
8 tanács gumicseréhez
Érdemes időben jelentkezni az abroncs cserére, hogy ne kelljen heteket várakozással eltölteni. A gumicserével kapcsolatban megosztunk
8 hasznos tanácsot, amit érdemes figyelembe venni.
Mikor használjam a CASCO biztosítást és mikor a felelősségbiztosítást?
A kárrendezés történhet a kötelező felelősségbiztosítás, a casco biztosítás, valamint előzetesen, a casco biztosítás terhére.
FELELŐSSÉGBIZTOSÍTÁS TERHÉRE:
-
-
-
-
-
- a másik fél elismeri a felelősségét a baleset okozásáért, és ezt a biztosító is jóváhagyta;
- abban az esetben, ha a másik fél elismeri a felelősségét, a baleseti bejelentő 14-es pontjában javasolt a következő szöveget rögzíteni: „az okozott balesetért a felelősséget elismerem”, és aláíratni az okozóval.
CASCO BIZTOSÍTÁS TERHÉRE:
-
-
-
-
-
-
-
- saját hibás káresemény;
- a kár okozója ismeretlen (pl. parkolóban tudtunk nélkül történt kár.);
- lopás- és részlopáskárok. (Rendőrségi feljelentés szükséges.)
ELŐZETESEN, A CASCO BIZTOSÍTÁS TERHÉRE:
-
-
-
-
-
-
-
- külföldi károkozó esetén javasolni szoktuk az előzetesen, casco biztosítás terhére történő kárrendezést;
- abban az esetben, ha nem egyértelmű, hogy ki a felelős a baleset bekövetkezéséért;
- abban jogerős rendőrségi határozat kézhezvételéig (akár 6-8 hónap) javasoljuk az előzetesen, casco biztosítás terhére történő kárrendezést.
Mikor szükséges rendőrt hívni?
Rendőrséget kell hívni az alábbi esetekben:
- amennyiben a másik fél külföldi állampolgár, külföldi rendszámú a jármű,
- amennyiben a másik félnek nincs KGFB (kötelező felelősség biztosítása),
- másik fél elhagyja a helyszínt adatai hátrahagyása nélkül,
- a felek között a felelősség kérdése vitatott,
- személyi sérülés esetén azonnal értesíteni kell a mentőket, valamint a rendőrséget.
Az autómnak olyan sérülése van, hogy nem lehet vezetni
Önnek azonnali segítségre van szüksége. A Business Lease-től Ön garantáltan segítséget kap a nap 24 órájában, az év minden napján. Road assistance csapatunkkal a következő telefonszámon léphet kapcsolatba: +36 1 886 9288.
A szélvédőm összetört
Önnek azonnali segítségre van szüksége, a szélvédőt a lehető leggyorsabban meg kell javítani.
Ha a sérülés mértéke miatt nem tovább tud az autóval közlekedni, akkor
Road Assistance csapatunk segít Önnek.
Ha tovább tud az autóval közlekedni, a lehető legrövidebb időn belül küldje el a kitöltött
Kárbejelentőt!
CALL CENTER
ROAD ASSISTANCE | 0-24h | Tel: + 36 1 886 9288
A szélvédőmön repedés van
A szélvédőt a lehető leggyorsabban meg kell javítani. Ha a sérülés mértéke miatt nem tovább tud az autóval közlekedni, akkor
Road Assistance csapatunk segít Önnek. Ha tovább tud az autóval közlekedni, a lehető legrövidebb időn belül küldje el a kitöltött
Kárbejelentőt!
CALL CENTER
ROAD ASSISTANCE | 0-24h | Tel: + 36 1 886 9288
A szélvédőmön kavicsfelverődés van
A szélvédőt a lehető leggyorsabban meg kell javítani. Ha a sérülés mértéke miatt nem tovább tud az autóval közlekedni, akkor
Road Assistance csapatunk segít Önnek. Ha tovább tud az autóval közlekedni, a lehető legrövidebb időn belül küldje el a kitöltött
Kárbejelentőt!
CALL CENTER
ROAD ASSISTANCE | 0-24h | Tel: + 36 1 886 9288
Karosszéria sérülés
Amennyiben sérült a karosszériája, kérjük vegye fel a kapcsolatot
Call Centerünkkel.
Road assistance csapatunkkal a következő telefonszámon léphet kapcsolatba: +36 1 88 692 88.
Balesetet szenvedtem!
Baleset, gépjármű sérülés bekövetkezése esetén kérjük, vegyék fel a kapcsolatot a Business Lease
Call Centerével.
Az autómnak műszaki hibája van
Folytatni tudom az utamat: Fontos, hogy a lehető leghamarabb értesítse a Business Lease
Call Centert.
NEM tudom folytatni az utamat: Önnek azonnali segítségre van szüksége. A Business Lease-től Ön garantáltan segítséget kap a nap 24 órájában, az év minden napján. Road assistance csapatunkkal a következő telefonszámon léphet kapcsolatba: +36 1 88 692 88
Az autómnak garanciális kötelező szervizre van szüksége
Lerobbant a kocsim
Önnek azonnali segítségre van szüksége. A Business Lease-től Ön garantáltan segítséget kap a nap 24 órájában, az év minden napján. Road assistance csapatunkkal a következő telefonszámon léphet kapcsolatba: +36 1 88 692 88.
Miben segítünk
- Mozgásképtelen autónál műszaki meghibásodásnál / balesetnél
- Műszaki segítség, vontatás
- A vezető és az utasok ellátását
- 4 (naptári) napig csereautó
- Haszongépjármű csereautó is
- Mobil szélvédőjavító értesítése (csak Magyarországon)
Hol segítünk és mikor?
- Azokban az országokban, ahol a jármű zöld kártyája érvényes (Európa).
- Hétköznap, hétvégén és ünnepnapokon a nap minden órájában.
Mit kell tennem?
- Hívjon minket: +36 1 886 9288
Mikor NE az Assistance-t hívjam?
Kötelező szerviz |
Call Center
Mozgásképes autónál |
Call Center
Defektes az autóm
Ha nincs pótkerék az autóban, Önnek azonnali segítségre van szüksége. A Business Lease-től Ön garantáltan segítséget kap a nap 24 órájában, az év minden napján. Road assistance csapatunkkal a következő telefonszámon léphet kapcsolatba: +36 1 88 692 88. |
Ha rendelkezésre áll a kocsiban a pótkerék és át tudják szerelni, a gépkocsi tovább közlekedhet. A további teendőkről a
defekt oldalunkon tájékozódhat.
Mikor kell lecserélni a nyári gumiabroncsokat télire?
Azt javasoljuk, hogy valamikor október 1 és december 1 között tetesse fel a téli abroncsokat. Fontos, hogy időben foglaljon időpontot a cserére, hogy elkerülje a hosszas várakozási időt. Minden esetben küldünk értesítést a szezonális gumiabroncs cserével kapcsolatosan. Amennyiben nem kapta meg tájékoztatónkat, akkor kérjük lépjen kapcsolatba kollégáinkkal a következő telefonszámon: +36 1 886 9250.
Mikor kell lecserélni a téli gumiabroncsokat nyárira?
Azt javasoljuk, hogy valamikor március 1 és május 1 között tetesse fel a nyári abroncsokat. Fontos, hogy időben foglaljon időpontot a cserére, hogy elkerülje a hosszas várakozási időt. Minden esetben küldünk értesítést a szezonális gumiabroncs cserével kapcsolatosan. Amennyiben nem kapta meg tájékoztatónkat, akkor kérjük lépjen kapcsolatba kollégáinkkal a következő telefonszámon: +36 1 886 9250.