Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül

Defekt

Defekt

Pótkerékkel
Defekt esetén amennyiben rendelkezésre áll a kocsiban a pótkerék és át tudják szerelni, a gépkocsi tovább közlekedhet. A pótkerék átszerelését követő lehető legrövidebb időn belül szükséges felkeresni a szerződött gumispartnert, hogy mielőbb kijavíthassák / pótolhassák a sérült abroncsot. Pótlás esetén a sérült mintázatnak megfelelő abroncs beszerezhetősége befolyásolja a javítási időt.

Pótkerék nélkül
Ha nincs pótkerék az Assistance hívható 0-24 órában a +36 1 886 9288-as telefonszámon. Az Assistance beszállítja a járművet a megfelelő szervizbe és csereautót biztosít.

A pótkerék állapotát, mint minden abroncsét a szezonális gumicserék alkalmával érdemes ellenőriztetni szakemberrel, illetve a keréknyomást az előírt értekre beállítani.

 

Kárrendezés

A kár akkor rendezhető casco biztosítás terhére, ha a javítás költsége meghaladja az önrészt. Ez általában akkor fordul elő, ha a gumiabroncson kívül sérül pl. a felni is, vagy a futómű. (A biztosító csak a sérült alkatrészek cseréjét téríti. Ha párban kell cserélni az abroncsokat, csak a sérültet téríti).

A casco kárbejelentési kötelezettség (48 óra) és kárügyintézés ebben az esetben is a casco biztosítási feltételek szerint történhet. Csatolom a leírást.

Kárbejelentés esetén call centerünkhöz fordulhatnak.

Kátyúkár esetén a Magyar Közútnak is lehetőségük van bejelenteni a káreseményt a honlapjukon található leírás alapján.

 

Gyakori kérdések Defekt

8 tanács gumicseréhez
Érdemes időben jelentkezni az abroncs cserére, hogy ne kelljen heteket várakozással eltölteni. A gumicserével kapcsolatban megosztunk 8 hasznos tanácsot, amit érdemes figyelembe venni.
Mikor használjam a CASCO biztosítást és mikor a felelősségbiztosítást?
A kárrendezés történhet a kötelező felelősségbiztosítás, a casco biztosítás, valamint előzetesen, a casco biztosítás terhére.
    • .
  FELELŐSSÉGBIZTOSÍTÁS TERHÉRE:
            • a másik fél elismeri a felelősségét a baleset okozásáért, és ezt a biztosító is jóváhagyta;
            • abban az esetben, ha a másik fél elismeri a felelősségét, a baleseti bejelentő 14-es pontjában javasolt a következő szöveget rögzíteni: „az okozott balesetért a felelősséget elismerem”, és aláíratni az okozóval.
  CASCO BIZTOSÍTÁS TERHÉRE:
                • saját hibás káresemény;
                • a kár okozója ismeretlen (pl. parkolóban tudtunk nélkül történt kár.);
                • lopás- és részlopáskárok. (Rendőrségi feljelentés szükséges.)
  ELŐZETESEN, A CASCO BIZTOSÍTÁS TERHÉRE:
                • külföldi károkozó esetén javasolni szoktuk az előzetesen, casco biztosítás terhére történő kárrendezést;
                • abban az esetben, ha nem egyértelmű, hogy ki a felelős a baleset bekövetkezéséért;
                • abban jogerős rendőrségi határozat kézhezvételéig (akár 6-8 hónap) javasoljuk az előzetesen, casco biztosítás terhére történő kárrendezést.
Mikor szükséges rendőrt hívni?
Rendőrséget kell hívni az alábbi esetekben:
  • amennyiben a másik fél külföldi állampolgár, külföldi rendszámú a jármű,
  • amennyiben a másik félnek nincs KGFB (kötelező felelősség biztosítása),
  • másik fél elhagyja a helyszínt adatai hátrahagyása nélkül,
  • a felek között a felelősség kérdése vitatott,
  • személyi sérülés esetén azonnal értesíteni kell a mentőket, valamint a rendőrséget.
Az autómnak olyan sérülése van, hogy nem lehet vezetni
Önnek azonnali segítségre van szüksége. A Business Lease-től Ön garantáltan segítséget kap a nap 24 órájában, az év minden napján. Road assistance csapatunkkal a következő telefonszámon léphet kapcsolatba: +36 1 886 9288.
A szélvédőm összetört
Önnek azonnali segítségre van szüksége, a szélvédőt a lehető leggyorsabban meg kell javítani. Ha a sérülés mértéke miatt nem tovább tud az autóval közlekedni, akkor Road Assistance csapatunk segít Önnek. Ha tovább tud az autóval közlekedni, a lehető legrövidebb időn belül küldje el a kitöltött  Kárbejelentőt! CALL CENTER ROAD ASSISTANCE | 0-24h | Tel: + 36 1 886 9288  
A szélvédőmön repedés van
A szélvédőt a lehető leggyorsabban meg kell javítani. Ha a sérülés mértéke miatt nem tovább tud az autóval közlekedni, akkor Road Assistance csapatunk segít Önnek. Ha tovább tud az autóval közlekedni, a lehető legrövidebb időn belül küldje el a kitöltött  Kárbejelentőt! CALL CENTER ROAD ASSISTANCE | 0-24h | Tel: + 36 1 886 9288
A szélvédőmön kavicsfelverődés van
A szélvédőt a lehető leggyorsabban meg kell javítani. Ha a sérülés mértéke miatt nem tovább tud az autóval közlekedni, akkor Road Assistance csapatunk segít Önnek. Ha tovább tud az autóval közlekedni, a lehető legrövidebb időn belül küldje el a kitöltött  Kárbejelentőt! CALL CENTER ROAD ASSISTANCE | 0-24h | Tel: + 36 1 886 9288
Karosszéria sérülés
Amennyiben sérült a karosszériája, kérjük vegye fel a kapcsolatot Call Centerünkkel. Road assistance csapatunkkal a következő telefonszámon léphet kapcsolatba: +36 1 88 692 88.
Balesetet szenvedtem!
Baleset, gépjármű sérülés bekövetkezése esetén kérjük, vegyék fel a kapcsolatot a Business Lease Call Centerével.
Az autómnak műszaki hibája van
Folytatni tudom az utamat: Fontos, hogy a lehető leghamarabb értesítse a Business Lease Call Centert. NEM tudom folytatni az utamat: Önnek azonnali segítségre van szüksége. A Business Lease-től Ön garantáltan segítséget kap a nap 24 órájában, az év minden napján. Road assistance csapatunkkal a következő telefonszámon léphet kapcsolatba: +36 1 88 692 88
Az autómnak garanciális kötelező szervizre van szüksége
Keresse Call Centerünket, segítenek a bejelentkezésben.
Lerobbant a kocsim
Önnek azonnali segítségre van szüksége. A Business Lease-től Ön garantáltan segítséget kap a nap 24 órájában, az év minden napján. Road assistance csapatunkkal a következő telefonszámon léphet kapcsolatba: +36 1 88 692 88.

   
Miben segítünk
  • Mozgásképtelen autónál műszaki meghibásodásnál / balesetnél
  • Műszaki segítség, vontatás
  • A vezető és az utasok ellátását
  • 4 (naptári) napig csereautó
  • Haszongépjármű csereautó is
  • Mobil szélvédőjavító értesítése (csak Magyarországon)
  Hol segítünk és mikor?
  • Azokban az országokban, ahol a jármű zöld kártyája érvényes (Európa).
  • Hétköznap, hétvégén és ünnepnapokon a nap minden órájában.
  Mit kell tennem?
  • Hívjon minket: +36 1 886 9288
Mikor NE az Assistance-t hívjam? Kötelező szerviz | Call Center  Mozgásképes autónál | Call Center 
Defektes az autóm
Ha nincs pótkerék az autóban, Önnek azonnali segítségre van szüksége. A Business Lease-től Ön garantáltan segítséget kap a nap 24 órájában, az év minden napján. Road assistance csapatunkkal a következő telefonszámon léphet kapcsolatba: +36 1 88 692 88.   | Ha rendelkezésre áll a kocsiban a pótkerék és át tudják szerelni, a gépkocsi tovább közlekedhet. A további teendőkről a defekt oldalunkon tájékozódhat.
Mikor kell lecserélni a nyári gumiabroncsokat télire?
Azt javasoljuk, hogy valamikor október 1 és december 1 között tetesse fel a téli abroncsokat. Fontos, hogy időben foglaljon időpontot a cserére, hogy elkerülje a hosszas várakozási időt. Minden esetben küldünk értesítést a szezonális gumiabroncs cserével kapcsolatosan. Amennyiben nem kapta meg tájékoztatónkat, akkor kérjük lépjen kapcsolatba kollégáinkkal a következő telefonszámon: +36 1 886 9250.
Mikor kell lecserélni a téli gumiabroncsokat nyárira?
Azt javasoljuk, hogy valamikor március 1 és május 1 között tetesse fel a nyári abroncsokat. Fontos, hogy időben foglaljon időpontot a cserére, hogy elkerülje a hosszas várakozási időt. Minden esetben küldünk értesítést a szezonális gumiabroncs cserével kapcsolatosan. Amennyiben nem kapta meg tájékoztatónkat, akkor kérjük lépjen kapcsolatba kollégáinkkal a következő telefonszámon: +36 1 886 9250.

KÉRDÉSE VAN?

Hívjon minket vagy írjon nekünk! Telefonszámunk: +36 1 886 9299, e-mail címünk: insurance@businesslease.hu.

Lépjen velünk kapcsolatba

Hoppá! Az űrlap nem található.