CALL CENTER

Stratégiánknak megfelelően a Business Lease célja a lízingelt cégautót használók folyamatos mobilitásának a biztosítása.  Rendszeres felméréseinkkel folyamatosan monitorozzuk ügyfeleink elégedettségét, és keressük a lehetőséget jobb szolgáltatás színvonal elérésére. Legutóbbi kutatásunk alapján két fontos területen tudjuk segíteni partnereink munkáját:

  • szerviz időpont foglalás
  • kárügyintézés

Mindkét terület lényeges, mivel a cégautó megfelelő üzemeltetése és precíz karbantartása mindannyiunk érdeke. Legyünk akár autóhasználók, üzembentartók vagy lízingcég. Szeretnénk partnereinket segíteni a gyorsabb és zökkenőmentes ügyintézésben.

 

 

Hívjon minket!

CallCenter +3616000999

English

Business Lease CALL CENTER

insurance

| SZERVIZ-IDŐPONT |

A szervizválasztás legfontosabb szempontja a szakértelem és a minőségi szolgáltatás. A választás és egyeztetés eddig ügyfeleinkre hárult. Szervizlistából kellett leszűrni a megfelelő szervizeket, ahol vagy volt szabad időpont vagy nem. Ez sok esetben több fordulós, néha órákat igénybe vevő telefonálást jelentett. Mostantól CallCenter munkatársunk mindezt elvégzi Ön helyett. Válasszon ki három Önnek legmegfelelőbb időpontot, és munkatársunk leegyezteti Önnek az autó javítást vagy karbantartást.

 

 

Mi szükséges a bejelentkezéshez?

Mielőtt felhívná Call Centerünket, kérjük, az alábbi adatokat készítse elő.

  1. Dátum: Válasszon ki három egymástól távol eső napot a szervizre.
  2. Rendszám és típus
  3. A probléma rövid összefoglalása

insurance

 

| KÁRÜGYINTÉZÉS |

A káresemény, közúti baleset váratlanul éri az autóst, nem lehet rá felkészülni. A Call Center csapata Ön mellett áll és segít Önnek a kárbejelentésben. A kárbejelentés pontosságán múlhat akár a kár kifizetése is. Fontos, hogy minden egyes lépés időben megtörténjen.

  • Két vagy több autó ütközésekor az Európai baleseti bejelentő (kék-sárga nyomtatvány) vagy Online applikáció kitöltése után értesítse Call Center munkatársunkat, aki segít önnek a továbbiakban.
  • Ha nincs több résztvevő, mert például parkolás közben történt sérülés a cégautón, akkor a kék-sárga nyomtatvány kitöltése szükségtelen, és azonnal lehet hívni a call center munkatársait.

A Casco és KGFB feltételek, melyek részletes útmutatást adnak a kárrendezés teljes menetéről a következő linkeken érhetől el: casco biztosítás és kötelező-felelősségbiztosítás.

 

 

 

CALL CENTER | INFO +36 1 600 099

KONTAKT
Hívja fel a Business Lease Call Center munkatársát:
Hétfő – Péntek 8:30-17:00 Tel: + 36 1 600 0999 / Email: callcenter@businesslease.hu

ÉRTESÍTÉS
A Call Center egyeztet időpontot a szervizzel, majd a lefoglalt szerviz időpontról értesíti Önt. Igény esetén munkatársunk megszervezi a hozom-viszem, illetve a csereautó szolgáltatást is.

Figyelem!
SZEZONÁLIS GUMICSERÉRE NEM VONATKOZIK
A szezonális gumicserével kapcsolatban továbbra is az értesítő e-mail alapján tud a gumiszervizben online időpontot foglalni.

ROAD ASSISTANCE SEGÉLYNYÚJTÓ
Ha az autója cserben hagyja, azonnali segélynyújtó szolgáltatásunk továbbra is elérhető a hét minden napján 24 órában. + 36 886 9288

Lépjen velünk kapcsolatba

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.