
Karbantartás
A gépjármű karbantartása kulcsfontosságú, kérjük tartsa be a márkák által előírt szervizperiódusokat. A többiről majd mi gondoskodunk! Időpontegyeztetéshez hívja Call Centerünket.
Miért jó ez Önnek:
- Ha a cégautónál probléma lép fel – legyen ez egy kötelező szerviz vagy egy kisebb javítás -, a szervizbejelentkezés nem az autóvezetőre hárult. Segít a Call Center szolgáltatásunk. Mostantól csak egy telefonhívás és Ön helyett mi intézzük a hosszadalmas szerviz bejelentkezést.
- Az autót hozom-viszem szolgáltatással elvisszük és visszavisszük Önnek, amennyiben szeretné igénybevenni ezt a kényelmi szolgáltatást Budapest és 30 km-es vonzáskörzetében.
- Minden esetben szerződött partnereink végzik a karbantartást.
SZÜKSÉGES ADATOK
- Rendszám
- Autó típusa
- A felmerült probléma
- 3 kiválasztott dátum / Válasszon ki három egymástól távol eső napot a szervizre.
CALL CENTER
Hívja fel a Business Lease Call Center munkatársát:
Hétfő – Péntek 8:30-17:00 Tel: + 36 1 600 0999 |Online adatlap | Email: callcenter@businesslease.hu
ÉRTESÍTÉS
A Call Center egyeztet időpontot a szervizzel, majd a lefoglalt szerviz időpontról értesíti Önt. Igény esetén munkatársunk megszervezi a hozom-viszem, illetve a csereautó szolgáltatást is.
Figyelem!
SZEZONÁLIS GUMICSERÉRE NEM VONATKOZIK
A szezonális gumicserével kapcsolatban továbbra is az értesítő e-mail alapján tud a gumiszervizben online időpontot foglalni.
ROAD ASSISTANCE SEGÉLYNYÚJTÓ
Ha az autója cserben hagyja, azonnali segélynyújtó szolgáltatásunk továbbra is elérhető a hét minden napján 24 órában. + 36 886 9288